Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
REKLAMACJA - JAK ZŁOŻYĆ?
REKLAMACJE PROSIMY ZGŁASZAĆ PISEMNIE NA ADRES:
APS Paweł Klepacki
Rumiankowa 59/2
54-512 Wrocław
(+48) 690 548 113
e-mail: zamowienia@pontika-24.pl
REKLAMACJE ILOŚCIOWE (BRAKI)/ DEFEKTY/ BRAK WYSTAWIONEJ FAKTURY
BRAKI:
Zgłoszenia dotyczące niezgodności w paczkach takich jak braki/nadwyżki/ defekty prosimy kierować na adres e-mail: zamowienia@pontika-24.pl
W treści wiadomości prosimy podać numer zamówienia, numer faktury wraz z opisem problemu.
DEFEKTY:
Jeżeli uszkodzenie nastąpiło podczas transportu, niezbędne jest spisanie elektronicznego protokołu szkody. Prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na stronie firmy kurierskiej.
Rekomendowanie jest sporządzenie protokołu szkody w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz: w dniu, w którym kurier doręczył przesyłkę.
W ciągu 14 dni wyślemy do Ciebie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
BRAK WYSTAWIONEJ FAKTURY:
Jeżeli nie otrzymałeś faktury wraz z przesyłką, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres zamowienia@pontika-24.pl
W celu poprawy danych na fakturze prosimy o kontakt pod adresem: zamowienia@pontika-24.pl
WARUNKI DOKONANIA ZWROTU
Zwroty prosimy przesyłać na adres:
APS Paweł Klepacki
Rumiankowa 59/2
54-512 Wrocław
!!! Do odsyłanych produktów prosimy dołączyć ksero faktury zakupu oraz formularz zwrotu (Do pobrania z konta klienta, zakładka zamówienia)
!!! Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem.
Zwrot środków po dokonaniu zwrotu publikacji.
Po odnotowaniu zwrotu w naszym magazynie zostanie wystawiona i wysłana do Państwa faktura korygująca.
Po jej otrzymaniu prosimy o kontakt mailowy i przesłanie na adres: zamowienia@pontika-24.pl numeru faktury korygującej, numeru konta oraz dokładnych danych właściciela konta w celu zwrotu środków.
MODYFIKACJA ZAMÓWIENIA
Zamówienia złożone w sklepie internetowym nie podlegają modyfikacji. Możliwość anulowania zamówienia, jest uzależniona od poziomu realizacji zamówienia.
Skontaktuj się w tym celu z nami drogą mailową zamowienia@pontika-24.pl lub telefonicznie pod numerem (+48) 690 548 113
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
W przypadku rezygnacji z zamówienia prosimy o kontakt z nami pod numerem tel. (+48) 690 548 113
lub drogą mailową na adres zamowienia@pontika-24.pl
W przypadku płatności: przelew bankowy, przelew on-line, karta kredytowa nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie jeżeli w ciągu 7 dni nie dokonasz wpłaty.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W celu odstąpienia od umowy możesz pobrać formularz zwrotu z konta klienta, zakładka zamówienia