Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA - JAK ZŁOŻYĆ?

REKLAMACJE PROSIMY ZGŁASZAĆ PISEMNIE NA ADRES:

APS Paweł Klepacki

Rumiankowa 59/2

54-512 Wrocław

(+48) 690 548 113

e-mail: zamowienia@pontika-24.pl


REKLAMACJE ILOŚCIOWE (BRAKI)/ DEFEKTY/ BRAK WYSTAWIONEJ FAKTURY


BRAKI:

Zgłoszenia dotyczące niezgodności w paczkach takich jak braki/nadwyżki/ defekty  prosimy kierować na adres e-mail: zamowienia@pontika-24.pl

W treści wiadomości prosimy podać numer zamówienia, numer faktury wraz z opisem problemu.


 

DEFEKTY:
Jeżeli uszkodzenie nastąpiło podczas transportu, niezbędne jest spisanie elektronicznego protokołu szkody.  Prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na stronie firmy kurierskiej.

Rekomendowanie jest sporządzenie protokołu szkody w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz: w dniu, w którym kurier doręczył przesyłkę.

W ciągu 14 dni wyślemy do Ciebie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.

BRAK WYSTAWIONEJ FAKTURY:

Jeżeli nie otrzymałeś faktury  wraz z  przesyłką, skontaktuj się z nami wysyłając e-mail na adres zamowienia@pontika-24.pl

 W celu poprawy danych na fakturze prosimy  o kontakt pod adresem: zamowienia@pontika-24.pl
 

WARUNKI DOKONANIA ZWROTU

Zwroty prosimy przesyłać na adres:

APS Paweł Klepacki

Rumiankowa 59/2

54-512 Wrocław

 

!!! Do odsyłanych produktów prosimy dołączyć ksero faktury zakupu oraz formularz zwrotu (Do pobrania z konta klienta, zakładka zamówienia)

!!! Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem.

 

Zwrot środków po dokonaniu zwrotu publikacji.

Po odnotowaniu zwrotu w naszym magazynie zostanie wystawiona i wysłana do Państwa faktura korygująca.

Po jej otrzymaniu prosimy o kontakt mailowy i przesłanie na adres: zamowienia@pontika-24.pl numeru faktury korygującej,  numeru konta oraz dokładnych danych właściciela konta w celu zwrotu środków.

 

MODYFIKACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienia złożone w sklepie internetowym nie podlegają modyfikacji.  Możliwość anulowania zamówienia, jest uzależniona od poziomu realizacji zamówienia.

Skontaktuj się w tym celu z nami drogą mailową zamowienia@pontika-24.pl lub telefonicznie pod numerem (+48) 690 548 113

 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

W przypadku rezygnacji z zamówienia prosimy o kontakt z nami pod numerem tel. (+48) 690 548 113

lub drogą mailową na adres zamowienia@pontika-24.pl

W przypadku płatności: przelew bankowy, przelew on-line, karta kredytowa nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie jeżeli w ciągu 7 dni nie dokonasz wpłaty.

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W celu odstąpienia od umowy możesz pobrać formularz zwrotu z konta klienta, zakładka zamówienia